من


بهترین

من یک زنم

نه یک موجود تابع


نه یک ضعیفه


نه یک تابلوی نقاشی شده


نه یک عروسک متحرک برای چشم چرانی


نه یک کارگر بی مزد تمام وقت


باور داشته باش...


من هم اگر بخواهم


میتونم خیانت کنم


بی تفاوت و بی احساس باشم،


بی ادب و شنیع باشم،


بی مبالات و کثیف باشم،


اگر نبوده ام و نیستم


نخواسته ام و نمیخوام



نظرات شما عزیزان:

eli
ساعت22:19---8 آذر 1394
like

MOSTAFA
ساعت23:26---16 ارديبهشت 1394
سلام مریم جون واقعا بعضی از دختر ها نامردن و بیمرام این دوره زمونه فقط برای پوله یه سر به وب من هم بزن خوشحال میشم تبادل لینگ داشته باشیم

mohammad
ساعت12:19---13 مرداد 1393
عزیزم وبلاگ خیلی خوبی داری ممنون میشم به وبلاگ من سر بزنی ونضر بدیwww.askmemno.loxblog.com

ایلیا
ساعت10:20---5 دی 1392
سلام جدیدا بعضیاااا خیلی نامرد که چه طول کنم نازن شدنااااااااااااااا

ایلیا
ساعت17:08---3 آذر 1392
ایول تو سایت منم بیا نظر بده ماهم (مانند توشویم) مریم خانوم

علی
ساعت17:36---15 فروردين 1392
سلام
جالب نوشتی به شرطی که منظورت حمایت از انحطاط فمنیستی نبوده باشه.
زن جایگاهی دارد و مرد جایگاهی.
پیچ جای مهره نمیتواند باشد و بالعکس.
مردها زاییدن بلد نیستند و تربیت کردن و شیردادن نمیتونن.
زنها هم مشاغل سخت و رهبری و تکیه گاه بودن ازشون برنمیاد.
الحمد لله کما هو اهله.
زندگی مشترک فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام علی علیه السلام الگوی بی نظیریست و جای بحث و جدل بیمورد رو نذاشته.
موفق باشید.


موسی
ساعت21:53---20 بهمن 1391
سلام منم مثل تو است
م که درکوشی دنیا افتادم


abotalebabdi
ساعت23:25---17 ارديبهشت 1391
خواهرم ماهمه یکی هستیم وبه یک مسیر ره سپاریم تمام ما هم باید مثل یک خانواده به یکدیگر نگاه کنیم تا بتوانیم درمسیری که می خواهیم پشت سر بگذاریم موفق باشیم من پسر ازاب وخاک هورامان می باشم که زنان این منطقه حتی قبل از اسلام هم حجاب رارعایت کرده اند و باید این را فراموش نکنیم که دنیا جای ازمایش است نه اسایش ولطفا در سایت خود به کسانی که ادعای کالا بودن زن را دارند بنویس کسی بنام محمد 1431 پش همد که این شرایتی کبرجامه امروزی هست بردارد وتبعیض را کنار بگذارد به امید موفقیت شما در ادامه زندگیتان

م.ی
ساعت14:58---15 ارديبهشت 1391
بسیارزیباگفتید
وبسیارزیباترخواهدشد
تاکه گوش شنوایی بشنود
وافکاری بدانند
تادلی نیز
چون خودبخواهند


vafa
ساعت11:54---15 ارديبهشت 1391
من زنم همزاد بارون
همنژاد کوه و تیشه
طعم شیرین یک آغوش
معنی درخت و ریشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 2:2 توسط مریم| |


Power By: LoxBlog.Com